Svojstva napredne pretrage

Opći Uvjeti Poslovanja

Temeljem članka 295. Zakona o obveznim odnosima,  Novalja turist d.o.o.,   Matice hrvatske 12,   53291 Novalja,  OIB: 91689172831,  ID CODE: HR-AB-53-020048250 (dalje u tekstu: Agencija),  zastupana po članu uprave  Đulijanu  Matasu  donosi,        

                                                         

                                                                                O P Ć E   U V J E T E

                                                                            rezervacije smještajnih kapaciteta

I   OPĆE ODREDBE 

Članak 1. 

Ovim se Općim uvjetima rezervacije smještajnih kapaciteta određuju međusobni odnosi između Agencije i poslovnih partnera, odnosno gostiju, te se propisuju načela kojih se uvijek treba držati prilikom rezervacije smještajnih kapaciteta posredstvom Agencije, odnosno prilikom korištenja usluga smještaja. Gosti su dužni uskladiti svoje ponašanje s odredbama ovih općih uvjeta.      

II   REZERVACIJA   

Članak 2. 

Upiti i rezervacije smještaja primaju se elektroničkim putem, pismeno ili osobno u poslovnici Agencije. Za rezervaciju apartmana potrebno je uplatiti unaprijed dogovoreni iznos akontacije, a sve troškove takve transakcije plaća zakupac. Nakon primitka uplate Agencija šalje voucher koji predstavlja potvrdu rezervacije i koji mora biti dat na uvid prilikom prijave (check in). Primljeni depozit se obračunava kao dio ukupnog dužnog iznosa koji će biti umanjen za iznos akontacije. Ostatak se plaća na dan dolaska a prije ulaska u smještajnu jedinicu.  

III   NAČINI PLAĆANJA 

Članak 3. 

Turistička agencija "Novalja Turist", pored gotovinskog plaćanja putem opće uplatnice za goste iz Hrvatske i bankovnom doznakom za transakcije iz inozemstva, nudi i mogućnost jednokratnog plaćanja kreditnim karticama: 

 --MASTER CARD--

 --VISA-- 

IV  DOLAZAK I ODLAZAK GOSTA    

Članak 4

Gost je dužan predati vlasniku unajmljene jedinice i/ili Agenciji osobnu iskaznicu ili putovnicu (pasoš) odmah po dolasku, radi prijave Turističkom uredu, te nas obavijestiti o očekivanom vremenu dolaska. Radno vrijeme Agencije nije 24h te ne postoji takva recepcija. Klijenti koji ne stignu obaviti check in do 23:00 sata, bit će primljeni slijedeći dan ujutro, odmah nakon otvaranja poslovnice. Prijava gostiju se obavlja u razdoblju od 12:00h – 23:00h. Ulazak u apartman je najranije u 14:00 sati, dok je izlazak najkasnije u 10:00 sati ujutro. Produženi boravak je moguć samo ako za to postoje uvjeti i uz adekvatnu nadoplatu. Ove su odredbe važeće ukoliko ne postoji drugačiji, prethodno utvrđeni dogovor sa Agencijom. 

V  OBAVEZE GOSTA    

Članak 5. Gost je dužan: 

- posjedovati valjanu putnu ispravu 

- pridržavati se kućnoga reda i pravila ponašanja u smještajnim objektima te surađivati sa pružateljima usluga na obostrano zadovoljstvo

- prilikom dolaska na odredište, iznajmljivaču predočiti dokument o plaćenoj usluzi ( voucher dobiven od strane Agencije) 

- uplatiti preostali iznos rezervacije sukladno dogovoru na licu mjesta, Agenciji ili vlasniku. 

- voditi računa o inventaru, opremi i namještaju

- biti odgovoran za svoje postupke i u slučaju bilo kakvih nepravilnosti snositi štetne posljedice

VI  ŠTETA    

Članak 6.

- Kaucija za slučaj štete iznosi 100 EUR po apartmanu u kunskoj protuvrijednosti. Svi gosti su dužni istu predati na recepciji Agencije ili direktno iznajmljivaču.

- Kaucija se vraća posljednji dan boravka, nakon pregleda prostorija, i to samo u slučaju da nije utvrđena šteta (u objektu, na terasi/balkonu, na parkingu). U slučaju da kaucija ne pokriva istu, gosti su dužni podmiriti ukupan iznos. 

- U slučaju odbijanja deponiranja kaucije, Agencija ili iznajmljivač imaju pravo odbiti pružanje usluge smještaja.

- Apartman se mora ostaviti u stanju u kakvom je bio prije početka upotrebe, sa opranim posuđem i bez smeća. U suprotnom, unajmitelj se tereti za troškove čišćenja istog.

- Prilikom prvog ulaska u smještajnu jedinicu, klijenti su dužni Agenciji prijaviti bilo kakve nepravilnosti vezane za inventar ili zatečenu čistoću. U suprotnom, prigovori neće biti uvaženi. Ukoliko gost napusti smještajnu jedinicu ne dajući Agenciji mogućnost da otkloni uzrok prigovora ili da mu se pronađe adekvatan zamjenski smještaj, nema pravo tražiti povrat novca. 

- Gost je dužan voditi brigu o svojim stvarima i sam snosi odgovornost za eventualnu krađu, gubitak ili oštećenje predmeta ostavljenih bez njegovog nadzora. Agencija kao ni vlasnik objekta ne odgovaraju za oštećenu, uništenu ili izgubljenu prtljagu, kao ni za krađu dragocjenosti u smještajnom objektu.               

VII  OTKAZIVANJE    

Članak 7. 

U slučaju otkazivanja plaćenog smještaja novac se vraća samo u slučaju smrti ili bolesti, uz potvrdu liječnika i jedino ukoliko je otkazivanje izjavljeno najmanje 14 dana prije dolaska. Novac se ne vraća na licu mjesta u poslovnici, već putem uplate na žiro račun i to nakon primitka liječničke potvrde ili osmrtnice.    

VIII  OBAVIJEŠTENOST    

Članak 8. 

Svi unajmitelji/gosti su dužni pročitati ove opće odredbe. Potvrdom rezervacije i uplatom akontacije, odnosno ukupnog iznosa rezervacije, potvrđuju svoju suglasnost s gore navedenim uvjetima.

IX   NAČIN PODNOŠENJA PRIGOVORA

Članak 9.

Svaki klijent ima pravo prigovora na kvalitetu naših usluga. Pisanu reklamaciju gosti mogu dostaviti na adresu:

                                                                                     Matice hrvatske 12, Novalja

te neposredno u poslovnim prostorijama na adresi:

                                                                                         Lokunje 1, Novalja

                                                                          Obala kralja Petra Krešimira 36,  Novalja

                                                                                       Braće Radić 18, Novalja

                                                                                      Braće Radić 38b,  Novalja

a također i putem faksa na br.  053/661-859

kao i putem elektroničke pošte na e-mail: info@novaljaturist.com

Agencija se obavezuje dostaviti pismeno rješenje na  prigovor najkasnije u roku od 15 dana po primitku reklamacije.

X  PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE  

Članak 10. 

Eventualne sporove koji bi proizašli iz poslovnog odnosa između Agencije i partnera odnosno gosta, isti će nastojati rješavati sporazumno, dok se u protivnom podvrgavaju odluci nadležnog suda u Rijeci.


                                                                               

                                                                        

                                                                       O P Ć I   U V J E T I   P U T O V A NJ A  


UVOD 

Novalja turist kao organizator Vašeg putovanja jamči provedbu aranžmana sukladno opisu kojega ste primili. Sadržaj aranžmana će se ostvariti u potpunosti i na opisani način, osim u slučaju izuzetnih okolnosti ( rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode, intervencije nadležnih vlasti i sl. )  

PRIJAVE I UGOVARANJE 

Na roditeljskom sastanku, učiteljica daje prijedlog roditeljima na glasanje, nakon glasanja roditelji su dužni potvrditi ili ne potvrditi djetetov dolazak na putovanje. Prilikom prijave putnik je dužan dati sve podatke ili dokumente koje zahtjeva određeni program putovanja. Putnik jamči da je Novalja turistu dao ispravne i važeće podatke potrebne za nesmetanu realizaciju putovanja. Prilikom prijave kupac/putnik može uplatiti ukupnu svotu putovanja u tri puta, u siječnju, veljači i ožujku (ukoliko u ugovoru nije drugačije navedeno) najkasnije 14 dana pred polazak sve mora biti uplaćeno u cijelosti. Potpisom Ugovora i uplatom akontacije, putnik potvrđuje da je upoznat sa programom i uvijetima putovanja, te da ih u cijelosti prihvaća. Na taj način sve što je navedeno u ovim uvijetima postaje pravna obveza i za putnika i za Novalja turist. Ugovor se smatra obvezujućim nakon što su ga potpisali direktor agencije Novalja turist i putnik ( POTPISUJE RODITELJ DJETETA KOJE IDE NA PUTOVANJE) te nakon što putnik uplati cijenu aranžmana ili dio cijene te neosporno osigura plaćanje preostalog iznosa do ugovorenog datuma. 

SADRŽAJ I CIJENA ARANŽMANA 

Sadržaj aranžmana čini, odnosno cijena aranžmana uključuje, sve što je Novalja turist navela u ugovoru i ponudi u dijelu "cijena aranžmana uključuje". Posebne usluge su usluge koje nisu uključene u cijenu aranžmana pa ih stoga putnik posebno plaća. Novalja turist zadržava pravo povećanja objavljenih cijena u slučaju povećanja cijena smještaja, prehrane, prijevoza i drugih usluga te u slučaju manjeg broja putnika u odnosu na minimalan broj putnika naveden u programu. 

KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA

Ponuđeni smještajni objekti, restorani, prijevozna sredstva i dr. opisani su prema službenoj kategorizaciji mjesne turističke organizacije u vrijeme izdavanja programa. Standardi smještaja, prehrane i usluga i dr. pojedinih mjesta i zemalja su različiti i nisu usporedivi. Informacije koje putnik dobije na prodajnom mjestu ili ne obvezuju organizatora u većoj mjeri nego informacije navedene u programu putovanja. 

PROMJENA PROGRAMA 

Novalja turist može napraviti naknadnu promjenu programa ako nastupe izvanredne okolnosti i u situacijama kada je takav potez neizbježan.

PRAVO NOVALJA TURIST NA OTKAZ 

Novalja turist može otkazati aranžman ako se ne pojavi dovoljan broj putnika predviđen za određeni aranžman. Uz program svakog aranžmana organizator objavljuje minimalan broj putnika. Novalja turist je dužan sve putnike obavjestiti o otkazu putovanja, najkasnije 14 dana prije početka putovanja te im vratiti cijelokupni uplaćeni iznos aranžmana. 

ODUSTAJANJE PUTNIKA OD PUTOVANJA 

Putnik ima pravo odustati od putovanja ili se zamijeniti sa nekim u njegovo ime jer kada se uplati novac za predviđeni aranžman, zadržava se 35% od ukupnog iznosa. 

PUTNA OSIGURANJA 

U skladu sa Zakonom o pružanju usluga u turizmu agencija Novalja turist je sklopila ugovor o Osiguranje od posljedica nezgode, Osiguranje od odgovornosti, Osiguranje jamčevine sa Kvarner Vienna Insurance Group d.d., zastupstvo Novalja, M.Marulića 15, 53291 Novalja. 

OBVEZE NOVALJA TURIST

Novalja turist je dužna brinuti se o provedbi usluga kao i izboru izvršitelja usluga punom pažnjom dobrog organizatora te brinuti o pravilima i interesima putnika suglasno dobrim običajima u turizmu. Novalja turist je dužan putniku pružiti navedene usluge za pojedini aranžman u programu i odgovara putniku kod možebitnog neizvršenja usluga ili dijela usluge. Novalja turist isključuje svaku odgovornost u slučaju promjena i neizvršenja usluga prouzročenih višom silom( vidi pod Uvod ) te zbog kašnjenja prijevoznih sredstava za koje prijevoznik ne odgovara prema pozitivnim propisima i međunarodnim konvencijama. U svim slučajevima putnik podmiruje sve dodatne troškove. 

NADLEŽNOST SUDA

Ako putnik nije zadovoljan Novalja turist-ovim rješenjem prigovora, ima pravo na sudsku arbitražu. Za svaki slučaj ugovara se nadležnost suda u Rijeci.

Pretplatite se na najnovije ponude iz Novalje, otok Pag